Zoals zovelen in ons bisdom bent u in het kader van het Parochiekerkenplan betrokken in het proces om actief na te denken over de bestemming van onze kerkgebouwen.
Dit proces verloopt best stapsgewijs en in een constructieve sfeer. Met een duidelijke visie die vertrekt vanuit het pastoraal en met de nodige aandacht voor de concrete realiteit. Het bisdom Hasselt wil daarom, waar nodig, de verschillende actoren zoveel en zo goed mogelijk bijstaan.

Daarom deze website die regelmatig zal worden aangevuld. U vindt er alle benodigde Instrumentaria die u kan hanteren tijdens de verschillende fasen van het stappenplan. Verder zullen hier diverse nuttige documenten verschijnen. Maak er zeker gebruik van.